Teleflora


Cvetoljubivi prijatelji,

Naša želja da život učinimo lepšim i bezbrižnijim, kao i naša ljubav prema cveću, lepoti i ljudima su prizvali međunarodni lanac za slanje cveća Teleflor International u Srbiju. Tako je nastala Teleflora Srbija kao spoj umetnosti, filozofije i zanata što znači da se cveće pažljivo odabrano prema prilici i osobi, aranžira u skladu sa prepoznatljivim stilom inspirisanim Japanom, da se potom dostavlja u pravo vreme, na željene adrese u Beogradu, našoj zemlji i inostranstvu...

Prepustite se tajanstvenom govoru cveća i dozvolite mu da prenosi Vaše poruke ljubavi, sreće, zahvalnosti i saosećanja na najsuptilniji način onda kada reči ponestanu... Cveće budi najlepše u nama, spaja nespojivo, miri nepomirljivo i gvozdena vrata otvara... Vaša želja da iznenadite i obradujete cvećem je za nas inspiracija, Vaše poverenje – podsticaj, a "davanje" je naša zajednička radost.

Sa željom da cvetujemo zajedno,
Rada Tatić, direktor Teleflore Srbije

 

O Teleflori

Teleflora Srbija je rođena 1995. godine, u znaku Vodolije, kao Teleflora d.o.o. preduzeće za cvetni dizajn, organizaciju i dekoraciju venčanja i dostavu cveća u Beogradu, našoj zemlji i u 185 zemalja širom sveta. A kada se osniva neka organizacija treba pre svega odabrati zgodno mesto, mada je možda i mesto odabralo Telefloru. U kući francuskog konzula s početka 20. veka, u Ulici otvorenog srca - Svetogorska 11, u strogom centru Beograda ukorenjena je Teleflora Srbija.

Ako postoji politika koju naša kuća vodi, onda je to pre svega politika smisla i odgovornosti, a ne moći. Baš zato što razumemo vreme u kome živimo, smatramo da je važno da se i Teleflorin glas čuje, makar kao šapat koji kazuje: CVECE JE SNAGA KOJA ŽELJE OSTVARUJE. Teleflora Srbija je potpuno posvećena cvetu, cvetnom dizajnu, buđenju cvetne kulture i umetnosti cvetnog kazivanja. Postoji s ciljem da budi prijatnost, estetski osećaj, ali i osećaj da može nešto da učini za nekoga, Veruje u ljubav i znanje i zato je za Telefloru svaka cvetna akcija kreativni izazov.

Svaka organizacija ima svoj razlog postojanja; Teleflora Srbija se zalaže za određene vrednosti želeći da utiče na vrednosni sistem svojih klijenata.. budi prijatnost, estetski osećaj, kao i osećaj da možemo nešto da učinimo za nekoga. Veruje u ljubav i znanje i svaka cvetna akcija za Telefloru je kreativni izazov.

MISIJA tj. ono što je u osnovi postojanja Teleflore, ono što joj je dato rodenjem je širenje radosti, buđenje i prenošenje emocija. Ulepšava i olakšava život. Omogućava lepoj misli da u njenim klijentima cveta, bude živa, da ih menja, da dodaje život njihovom životu.

Mapa:

Best UK Bookis w.betroll.co.uk Will Hill
How to get bonus http://f.betroll.co.uk/ Betfair